Vastaaa!!!

Haluan vastauksen nyt heti välittömästi! Niin mihinkö asiaan? No ihan mihin vaan. Jos minä laitan jollekin viestiä ja hän ei vastaa, niin heti tulee sellainen olo, että pitäisikö laittaa uusi viesti, että joko ennätit lukea, mitä olet mieltä, vastaa pian.. No eihän se tietenkään mitään auta. Yleensä. 

Tällä kertaa kyseessä on opettajalle lähetetty viesti. Tein viimeisestä tehtävästä viimeisen osion ja tottakai minua kiinnostaa, miten se meni ja haluaisin vastauksen heti. Minun tuurilla sillä opettajalla ei tänään ole edes työpäivä ja saan odotella vastausta tovin. 

Hirvittävän malttamaton siis olen näissä vastausasioissa yleensäkin. Jos minä kysyn jotain, niin haluan selkeän, nopean vastauksen. Tai jos vastaus tulee hitaasti, niin ainakin sen on oltava selkeä. Muuten saattaa vähän kärvähtää virtapiirit aivoissa ja kuuluu muutama ***kele ja **ttu ja ehkä jopa ***tanakin... En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi vastata selkeästi heille esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti en itse ole sellainen. 

Opettajan vastausta odotellessa....

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei taas..

Jatkuva pelko

Elämäni rapula