Tapaturma-altis

 Olen ollut pienestä asti kovin altis tapaturmille. En tiedä mistä se johtuu. Ehkä siitä, että teen sellaisia asioita, joita en välttämättä osaa. Tai sitten siitä, että sählään aina. Tai sitten siitä, etten aina ihan ajattele loppuun asti. Tai sitten vain yksinkertaisesti siitä, että olen niin tohelo. Viikonloppuna meillä oli vähän purkuhommia. Melkein selvisin hengissä. Tai sanotaanko näin, että melkein en selvinnyt. Pari kertaa tuli päähän lista, kerran napsautin itseäni polveen sorkkaraudalla ja kerran sain puun sälön melkein silmääni. 

No, mikään näistä tuskin olisi aiheuttanut hengenvaaraa. Mutta se mikä aiheutti, oli ampiainen. Ketku kävi tuikkaamassa minua huomaamattomasti kylkeen. Enkä minä meinannut tajuta mitään. Ensin alkoi vaan vähän kirvellä kylkeä, mutta jatkoin silti purkamista ajatellen, että se on vaan jokin tikku. No, sitten alkoi sydän hakata ja hengitys hieman tiheentyi... Jahas, eikun kyypakkauksen luokse. Onneksi sellainen oli mukana. Sitten hetki huilia ja purkaminen jatkui. Olo ei tosin ollut kovin kummonen, mutta jonkin aikaa vielä jaksoin. Sitten oli pakko luovuttaa ja lähteä kotiin.

No joka tapauksessa, tapaturmia on tullut elämän aikana haalittua ihan tosissaan. Niistä olen aiemmin kirjoittanutkin jotain, ainakin muistelisin niin. Tai sitten se oli jossain toisessa lyhyeksi jääneessä blogissa... Vaan joka tapauksessa, en muuta sano, kuin että pitäisköhän minun vähän hiljentää tahtia tai jotain? Toisaalta, olihan minulla joskus vuosia sitten paitakin, jossa luki: Vauhti korjaa virheet... Jep...


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ei taas..

Jatkuva pelko

Elämäni rapula