Kevätväsymystäkö?

 Mikähän siinä on, että ihan jatkuvasti vaan väsyttää? Ulkona olis ihana auringonpaiste, niin minä vain nukun. Tai no, enhän minä juuri nyt nuku, voisin ihan hyvin olla ulkonakin, mutta kun ei vain jaksa. Opiskeluakaan ei tällä hetkellä ole, niin joutaisi olemaan vaikka koko päivän ulkona. Mutta ei. Sisällä on paljon mukavampaa, varsinkin, jos ei tee mitään järkevää. Niinkuin en yleensä teekkään. 

Olen vissiin maailmanmestari keksimään selityksiä laiskuudelle. Jalka oli viime viikolla kipeä, koskapa kävin uudella hienolla potkurilla lenkin ja seuraavana päivänä uimassakin. Ja jos jalka on kipeä, niin silloinhan ei voi tehdä mitään. No lauantaina ja sitten iski kyynärpääkipu. Netistä tein löydön: se on golfkyynärpää, paranee levolla ja sen jälkeen sitä pitää liikuttaa. No, nyt on levätty muutama päivä (koska enhän voi käsi kipeänä lähteä lenkille, miten minä koiria taluttaisin?). Käsi on edelleen hieman arka, mutta ei sitä enää kauheasti koske. En vain siltikään vielä uskalla lähteä koirien kanssa lenkille. Yksinhän tietysti voisi käydä, mutta koirille tulee paha mieli. Jep... Kyllä selityksiä riittää. 

Uimaan aion kyllä käteni kanssa kokeilla tälläkin viikolla mennä (hankalaapa se käsi olisi kotiinkaan jättää). Silloin ei koirillekaan tule paha mieli, kun he eivät näe minun lähtevän kävelemään, vaan autolla. 

Mutta kotitöitäkin pitäisi saada varmaan tehtyä. Tänään sentään siivosin kanin häkin, vaikka se hivenen kipua käteeni tuottikin. Sen jälkeen nukuin kaksi tuntia. Aivan järkyttävää. Pitäisi tehdä varmaan käydä lääkärissä, jos ne vaikka tutkisi, miksi olen niin väsynyt. Tosin ei yhtään huvita, koska muutenkin ravaan jatkuvasti terkkarissa ja keskussairaalassa. Tosin en minkään sairauden takia, mutta hammaslääkärin luona ja hormonipolilla... Jotta täytyy varmaan vaan kokeilla nukkua tätä väsymystä pois, ehkä se joskus helpottaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämäni rapula

Ei taas..

Jatkuva pelko