Opiskelua ja muuta juttua

Jep.
Yritän opiskella. Tuttuja asioita, hankala keskittyä.
Puolella korvalla kuuntelen, mitä opettaja kertoo. Onneksi on Teams, ei tarvitse aina olla koululla.
Voi olla aika rennosti. Voi vaikka piereskellä, jos siltä tuntuu (ei nyt tunnu, mutta joskus saattaa).

Niin tuota. Olen aloittanut ehkä miljoona blogia. Kerran yritin pitää blogia tupakoinnin lopettamisesta. Tupakkalakko kesti silloin viikon, joten blogi loppui myös viikon päästä. Kerran yritin pitää blogia laumasta (eli eläimistäni). No se blogi on vieläkin olemassa, mutta viimeisin päivitys on vuodelta 2015, eli vähänhän tuo on unohtunut.

Nyt sitten jälleen uusi yritys. Kokeillaan, jos saisin pidettyä tätä ajan tasalla muutaman vuoden. Tosin olen ylpeä, jos jaksan edes jouluun asti. Puhe siis on blogista, tupakanpoltto loppui jo muutama vuosi sitten. 

Nimeni ei pidä paikkaansa, se on vitsi. Vitsi on välillä koko minun elämäkin. Jonkun mielestä se voi olla hyväkin vitsi. Ja useimmiten osaan itsekin nauraa sille, varsinkin jälkeenpäin. Ehkä juuri tapahtumien tapahtumahetkellä ei naurata. Mutta onhan toki tärkeää osata nauraa itselleen. Ja olen kuullut (siskojen suusta), että tärkeää on osata nauraa myös siskolleen. Onneksi minulla on ihanat siskot, joiden kanssa voi nauraa itselleen ja siskoilleen. Ja samoin ystävät, heidänkin kanssa voi nauraa itselleen ja heille. Olen siis siinä suhteessa hyvin onnellisessa asemassa.

Myös aviomiehelle voi nauraa ja aviomiehen kanssa voi nauraa itselleen. Meidän vitsihän tämä minun nimikin on. Olen onnekas, kun sain hänet. Hänen kanssaan voi myös olla hiljaa. Sekin on lähes yhtä tärkeää kuin nauraminen.

Mutta niin. Katsotaan nyt, mitä tästä tulee. Jos joku tätä jaksaa lukea, niin kiva olisi lukea kommentteja. En lupaa aina vastata, mutta luen kyllä kaikki. Meinaan vain, että joskus saatan kiireessä lukea jotain ja sitten en kerkeä juuri silloin vastata ja sepä se sitten yleensä tuppaa unohtumaan. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämäni rapula

Ei taas..

Jatkuva pelko